پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: ما بحران داعش در منطقه را با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را قطع می‌کنیم.

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس؛ سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه بوشهر، اظهار داشت: تشکیل گروههای تروریس در منطقه آخرین ترفند دشمنان است؛ داعش آخرین دست‌پروده آمریکا است که با توطئه و سرپرستی رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهایی که فریب خورده‌اند، شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه برای ما مسلم است که بحران را هم با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم افزود: قدرت دریایی منطقه توسط مسلمانان در منطقه به‌دست می‌آید و ان شاالله با همکاری مسلمانان توطئه دشمن را خنثی و قلم‌شان پایشان را در منطقه خرد می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: روز نیروی دریایی ارتش بهانه‌ای بود که در استان شهیدپرور بوشهر که بنیان دفاعی همه‌جانبه دریایی و سبقه دینی دارد، دور هم جمع شویم.

صالحی اضافه کرد: امروز در این مکان مقدس سپاهی، ارتشی و سایر نیروها برای پاسداشت قدرت جمهوری اسلامی جمع شده‌ایم، خلیج فارس برای ما در طول تاریخ مهم بوده و دفاع منطقه‌ای در سواحل خلیج فارس با انگیزه دینی و قدرت ملی است.

وی با گرامیداشت شهید رئیس‌علی دلواری و شهید همتی فرمانده عملیات «مروارید» گفت: رزمندگان در این عملیات راه نفوذ آبی بر دشمن را بستند و همیشه یادآور این مطلب است که دشمن بداند اگر به این منطقه نگاه چپ کند، همان قدرت ملی شکل می‌گیرد و با این قدرت است که نیروی دریایی به‌عنوان نیروی راهبردی در خلیج فارس و اقیانوس‌های دوردست قدرت‌نمایی می‌کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه همه قدرت ما از محرم و صفر است، گفت: این روزها شاهد قدرت‌نمایی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی در مرزهای ایران هستیم و اینکه می‌گوییم راه ما، راه حسین است، در واقع تبلور همین قدرت‌نمایی است.

صالحی گفت: دشمن با همه تجهیزات خود به میدان می‌آید، اما با تمام توان خود هم نمی‌تواند هیچ غلطی کند و آخرین ترفندهای آنان شکل دادن گروه‌های تروریستی است و آخرین آن داعش است که به‌دست آمریکا و با توطئه رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهای منطقه شکل گرفته است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا